08 aug 2012,
Amsterdam

• tomtom, webfleet, business solutions, voertuigvolgsysteem, fleet management, wagenpark, beheer

Contactinformatie

Persberichten via email

Wil je de persberichten van LVT Group graag via e-mail ontvangen? Meld je dan hier aan.

« Ga terug naar het overzicht

Verbeek Uitzendbureau kiest voor TomTom Business Solutions

Amsterdam, 8 augustus 2012 – Verbeek Uitzendbureau in Velden (Limburg) gaat gebruikmaken van de TomTom Business Solutions fleet management-applicatie WEBFLEET® voor zijn wagenpark van 85 voertuigen. WEBFLEET is een online applicatie die bedrijven in staat stelt hun wagenpark 24 uur per dag vanaf elke pc te beheren. Het systeem registreert onder meer GPS-positie, maximumsnelheid, gemiddelde snelheid en route van de wagens met behulp van de voertuigvolgsystemen van TomTom.

Verbeek Uitzendbureau is sinds 1997 actief in het snel en flexibel inzetten van Poolse uitzendkrachten in de voedingsmiddelenindustrie, de logistiek, de tuinbouw, de bouw en de verpakkingsindustrie. De organisatie beschikt over een eigen wagenpark van 85 voertuigen waarmee de medewerkers van en naar opdrachtgevers reizen. Volgens Kai Verhaegh, directie Verbeek Uitzendbureau, koos het bedrijf voor TomTom Business Solutions vanwege de geboden prijs-kwaliteitverhouding en de uitstekende service. TomTom Business Solutions reseller ASSE in Venlo verzorgt de implementatie, het onderhoud en de trainingen.

"Met WEBFLEET voldoen we niet alleen aan alle wettelijke verplichtingen voor wat betreft zakelijke-kilometerregistratie, we beschikken hiermee ook over een praktische oplossing om alle bewegingen van de voertuigen te volgen. Al onze wagens zijn voorzien van het Verbeek-logo. Ze zijn daardoor een rijdend visitekaartje. Met dit systeem is informatie over rijgedrag snel en makkelijk te ontsluiten. Het is bovendien een zeer betrouwbaar en gebruiksvriendelijk systeem", zegt Verhaegh.

"Wij zijn zeer enthousiast over de keus van Verbeek Uitzendbureau", zegt Jeroen Groenendijk, Sales Director bij TomTom Business Solutions. "Met ons systeem heeft Verbeek op elk moment een compleet beeld van het complete wagenpark. Daarnaast bevordert WEBFLEET de verkeersveiligheid en vergroot het de efficiency van het woon-werkverkeer van de medewerkers van Verbeek."